söndag 13 februari 2011

Dåligt fiske men vackert väder

Shullelulu.
Är vid min sommarstuga denna helgen, och vi har en liten sjö jag brukar fiska i när jag är här på sommaren, men dock bara från land (har ingen båt) så jag kan inte sjön så väldigt bra.
I alla fall, ja försökte och försökte... men inte ett skit, gick runt i 4 timmar utan napp... bad bad.
Men vädret va i alla fall vid min sida, och det tyckte jag om ;)
Här kommer lite bilder.


Älskar sol :))
Men jag hoppas fisket blir bättre nu när jag drar till till farmor och farfars sommarställe på onsdag, där jag fick mina "stora" borrar för 1 månad sen drygt. Gött att man har lov! ;)
Ha d gött! See u later

3 kommentarer:

  1. Hej på dig
    Självklart går det bra att du länkar till min blogg. Jag kan lägga upp en länk till din blogg om du vill

    SvaraRadera
  2. Visst får du länka till min blogg !

    Skitfiske/ J

    SvaraRadera