lördag 26 februari 2011

Halloj
De va ett tag sen jag var ute och fiska nu, och nu vill jag verkligen komma ut oavsett. Iallafall, så ska jag nog, om vädret tillåter mig, ut och pimpla lite på min och Kims lilla hemliga sjö någonstans i skogen :) där det har fångats stora abborrar någon gång för lääänge sen. Kims pappa fiskade där när han var liten, och fick många fina borrar över kilot. Första gången jag var där 2009 så fick Kims pappa en grann borre på 8hg.
sen dess har det bara kommit upp massa smått, men då fiskade vi från land... och nu är det ju is, så man kanske ska prova på att fiska lite mer på djupet ;)
Men jag är ju inte 100% säker på att jag kommer få någon stor imån iallafall, men bara skönt att komma ut en stund!

Jag kommer med rapport imån, (om det blir något fiske överhuvud taget...)
SKITFISKE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar