onsdag 30 mars 2011

Bytt ut rullen!

Tjaa!
Jag skulle ju byta ut min Okuma Safina Pro 30FD till den större modellen, men dom hade den tyvärr inte i lager. Så idag fick jag ett mms av pappa på nya rullen, att han har varit och bytt ut min Safina Pro till en Hexana HX-40, som är vassare, större och bättre, för lite högre pris än Safina pro.
 Nu är det ju bara linan?! jag vet inte om jag ska ha Nylon eller Flätlina, flätlina är ju bättre, men 3ggr så dyrt också... vi får se på det.

Det var allt jag ville säga idag ;) SKETFESKE!

1 kommentar:

  1. Max
    Om valet av lina är pengarelaterat kan jag rekommendera Biltemas flätlina. Till vanligt spinnfiske, enklare trolling och havsfiske på normala djup är den faktiskt inte så tokig. Har kommit högt i en del tester.
    Flyter dock ej och är lite mjuk och sladdrig i min smak, men som lågprisalternativ är den som sagt bra.

    SvaraRadera