torsdag 14 april 2011

Nu är det nära!!

Tjaa!
Klockan 04.00 cirka, så åker vi bort från gbg! och upp till Fröya! assa shit, jag längtar!
Jag har då redan börjat packa lite smått, främst fiskesakerna jag ska ha med mig och lite kläder.
Detta tar jag med mig, som ni ser så är det rätt mycket fjuttigt med, då menar jag haspellrulle och ul-rulle och lite smådrag och sånt. Men det är för att jag inte kommer fiska från båt hela tiden, kommer också fiska från bryggan som ligger typ 5 meter från våran stuga! skeeetnajs! Sååå... skeddrag, lite  wobblers, spinnare, småjiggar etc.

Från båten så kommer jag fiska med dom feta jiggarna och pilkarna, och mest använda dom 2 undre rullarna, amban kommer jag nog prova att fiska med också. 2 böcker får också följa med :P

Spöna fick inte plats i bilden, men det ska också med, både vanligt haspelspö (7-15gr) och (10-30gr) och sen så har ja med mig 2 havsfiskespön. samt ett grövre haspelspö. hehe mycket blir det!

YES! det var väl allt, kommer nog skriva ett inlägg lite innan vi åker ;)

HA D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar